Subject: FW: Nõuded Rapla vallas Vaopere külas Salumetsa,Küüni ja Vaopere bussipeatuste valgustuste projekteerimiseks
From: "Tiit Harjak" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Apr 2024 21:54:55 +0300

Tere,
edastan registreerimiseks.

Parimat,

Tiit

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, April 25, 2024 11:30 AM
To: Tiit Harjak <[email-masked]>
Subject: FW: Nõuded Rapla vallas Vaopere külas Salumetsa,Küüni ja Vaopere
bussipeatuste valgustuste projekteerimiseks

Tere

Edastan küsimused Teile, kuna Triinu Mänd e-maili aadressi ei tuvastatud.

Lugupidamisega

Harry Pajundi

Tule 22/1 Saue linn 76505

Tel. +372 526 4331

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.bisontesolar.eu <http://www.bisontesolar.eu>

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 24, 2024 2:57 PM
To: [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Nõuded Rapla vallas Vaopere külas Salumetsa,Küüni ja Vaopere
bussipeatuste valgustuste projekteerimiseks

Tere

Rapla Vallavalitsus on pöördunud meie poole taotlusega paigaldada Vaopere
ja Küüni peatustesse päikesepaneelidega valgustid. Kas saame edaspidiste
tegevuste käigus lähtuda Teie kirjast 24.11.2021 nr 7.1-2/21/26168-2 ning
juba koostatud projektist?